FAQ

Vanliga frågor


1. Hur ser jag till att jag får Digitalt kvitto?

Du kan registrera dig i butiken efter ett köp med kontokort.

En QR kod visas efter köp på betalterminalen och skrivs även ut på kvittot.

QR koden innehåller en länk till tjänsten där du kan registrera dig i lugn och ro.

Nästa gång du handlar och betalar med samma kontokort kommer ett digitalt kvitto att skapas.


2. Jag registrerade mig inte när QR koden kom upp men vill gärna ha Digitalt kvitto. Vad gör jag?

Ingen fara, du får en ny chans vid nästa köptillfälle.


3. Jag har tappat bort mitt lösenord.

Under logga in (eller här) kan du klicka på länken Glömt lösenordet?


4. Jag får inte längre några digitala kvitton i mejlen

Du kan endast hitta dina kvitton om du är inloggad under “Mina kvitton”


5. Jag har bytt e-postadress. Kan jag använda min nya e-postadress för Digitala kvitton?

Tyvärr går det inte att ändra e-postadress för tillfället. Kontakta kundtjänst.


6. Jag vill avsluta mitt konto, hur gör jag?

Kontakta kundtjänst, så hjälper de dig att avsluta kontot.


7. Är det säkert?

Vi använder oss av https och all data som överförs är krypterad.


8. Kan jag få ett papperskvitto även fast jag har digitalt kvitto.

Ja, det är bara fråga personalen om att få ett papperskvitto vid köp.


9. Kan jag returnera en vara med Digitalt kvitto?

Absolut.


10. Hur länge sparas mina kvitton online?

Kvittona sparas i ett år.


11. Kan jag få Digitalt kvitto till flera olika e-postadresser?

Nej det kan du tyvärr inte.